m e m o r y
width: 250px; height: 850px;
about stuffs links home twitter


TAO ... Don't make me die ... #esoksekolahderr .
Sunday, June 9, 2013 | 8:28 AM | 0 comments

assalamalaikum .
AHHHHHH AHHHH AHHHH ... Tao . sexy gila mata kauu . jangan buat aku macamni . adoii , ramai pulak bias aku kat exo ni . KRISTAO >< adoidoidoi . aku jatuh cinta dengan dia masa carik gambar yuri kat twitter .. terjumpa pulakk . 

meltinggg
tengok , tengokk ~~~~~~~~~~~ alahai , dengan baju dia .. gaya diaa . body diaa . semuanyalahhhhh *-*
omg ! omg ! omg ! omg ! omg ! lolololololol . mata dia mengancam gituuu . #NADHIjanganmarahhh
sumpah handsomee dohhhh . kalau die pakai celakkk . ahhhhh ~ mesti lagi smart dohh . haha , fan girlingg .
U know what ? Minho , Shinyoung , Donghae , Kyuhyun , Kangin , Hyomin (T-ara) and Hoya (Infinite) datang soshi 2nd day concert harini (ada lagi rasanya) !!! DAEBAK WEHH DAEBAKK - ayat danisyahh !!! haha , omg .. sayang korang ! semalam EXO  and Hyukkie . hari ini makin ramai pulak . wuuuu ~ wuuu ~
MINYULLL ! ... MINYUL .... My favourite couple ... seriously , happy gila bila tahu minho datangg . rasa nak menjerit + mengilaiii . huuuuuu , semalam hyuk tangkap gambar dengan Yoona and seohyun . Yuri takde kee ? cehh , nak jugakk >< haha ... then , aku ingat bila ramai kpop idol datang #GG2nddayworldtour ni , yuri akan jadi feminin . nampaknya , still dorkyyy >< betull kata donna .. Somethings never changee . yeahh , yuri never changeee .. haha , berjoget sini , joget sana . lompat sini , lompat sana . lari sini sana . tadi korean sone buat waveu . cantik dohh . taeyeon suruh buat waveu , then , die suruh staff tutup semua lampu . then , PINKEU OCEAN WAVEU yang cantik terhasil . DAEBAK KOREAN SONE !!! good job . taeyeon dengan hyoyeon nak menangis tengok waveu tuhh . ahh , baby don't cry *nyanyi lagu exo* .. lololololol . Bad newsss !Jessica leg got cramp the member just take care her . poor sica ;A; . its okayyy . your unnies and maknaes take care of you ... ahhh , like a familyy >< *touched* sobs sobs ... SNSD FOREVER . okay , thats all . next point pleaseu ~

"kau ni addicted betul dengan kpop , mana nak dapat boyfriend . orang lelaki mana suka perempuan yang minat kpop . menghadap internet denagn berang je kerja" Hello there , girls kpopper don't need a boyfriendd ~ haha , jkjkjk . cik kak . saya ni baru 14 tahun , masih muda dan still belajar.. tak perlu cinta cinta ni . MONYET SEMATA-MATA . mak saya pun marah kalau bercintaa . kalau saya bercinta pun , entah kekal entah takk . so , baik saya belajar , tunaikan kewajipan pada ALLAH S.W.T ... saya tahu kpop ni buang masa . tapi ,mak saya kat untuk sampingan boleh , tapi jangan kerap . boleh lah kann . kejap kejap je , bukan 24 jam *akulah* sebab mata saya pun perlu rehatt .. hmm , sudah lah tuh saya berhujahh , #kalau ada yang tak menyenangkan anda pasal perenggan ni , inform yaa . saya akan betulkan or delete post ni .*

esokk sekolahh , OHNOOOO ! taknak sekolahhhh . tak suka tak suka ...hmm , esok kena datang pagii , penat woooo . hmm , kalau aku merungut pasal sekolahh mesti aku motivate diri aku macam ni .


"atikah , kata nak engineer yang berjayaa . kalau nak kena usaha . kata nak cepat besar , kalau nak cepat besar kena lalui alam persekolahan duluu . kata nak bawak mama dengan abah pergi umrah guna hasil titik peluh sendiri , kena belajar pandai-pandai , then , dapat kerja bagus , gaji lumayan dan halal . kata nak beli rumah untuk mama dengan abah . kena kerja dulu . kata nak jadi backpacker , kena ada duitt . kata nak kahwin umur 25 , kena lalui alam bujang duluu ."
haha , akhir sekali tu dah terpesong dohh . haha ..... tengokk , dan hasilnya , aku bersemangat nak pergi sekolahh . haha . hmm , okay lah . nak beraduu . bantal sudah memanggil . bye ~





Gif : Yuri macam nak cium tao . padahal berbisikk . Pic : MINHO AT #gg2nddayworldtour . wearing that bracelett ><