m e m o r y
width: 250px; height: 850px;
about stuffs links home twitter


holidayy ^^
Wednesday, June 5, 2013 | 9:27 PM | 0 comments

#omo ! gambar ini edit ke ?#

assalamualaikum and annyeong ,
cutii .. cutii ... cutii ... rasa sekejap je cuti 2 minggu ni .adoii , taknak sekolahh . huaaa , ;A; apa apa pun , best tak cuti korang kali ni . aku ? boleh tahan lah . takdelah boring macam selalu . korang pergi mana ? aku ? pergi Pulau Perhentian dengan Cameron Higlands ..... bestlah pergi pulau perhentian . pantai kat situ cantik doeee . snorkling kat situ cantikk . banyak ikan yang aku tak pernah jumpa aku jumpa kat situ . then , pergi tengok penyuu . Scariest thing , masa aku snorkling kat kawasan yang tak nampak dasar ... pergh , rasa macam nyawa aku seperti telur di hujung tandukk . tapi , rasa selamat sebab beach boy kat situ teman aku snorkling sekali ^^ sumpah , I can't see the seabed ! serammm . but , just one thing I regret for , aku tak try scuba diving . huaaa , mesti lagi bestt . hmm , takpe lahh , masa pun mnecemburui aku . takkan sempatnya kalau nak scuba diving . 2 h 1 m je aku pergi p.perhentian. hmm , next holiday destination is Pulau Redang . aku akan pastikan akan aku menyelam di pulau redang ituu . tapi , kat situ ada Electric Eel , bahayalahh . hmm , apa-apa jelahh . okay lahh , gtg . byebye