m e m o r y
width: 250px; height: 850px;
about stuffs links home twitter


Tadaaa ~ hello
Thursday, May 16, 2013 | 4:34 AM | 0 comments

Assalamualaikumm ,
haii , tikahh disinii . hehe , dah lama tak buat post baru . 5 bulan dahh . lama dohh . danisyah pun dah bising suruh buat post baruuu . hehe . So , hari ini 16 mei . SELAMAT HARI GURU KEPADA GURU-GURU yang telah banyak berjasa kepada muridnya . along , Selamat hari guru . walaupun kau belum RASMI lagi jadi cikgu , aku wish jugalah . pagi tadi ada sambutan hari guru kat sekolah . aku tak datang pun .

Exam , ergh , seksa . tak cukup tidur sebab study . macam panda dah mata aku ni . otak pun dah berdenyut . erghh , harap-harap result memuaskan . first time aku study hard umtuk exam . haha . pecah rahsia aku ni pemalas . esok , exam math . ya allah , permudahkanlah urusanku ya allah . moga dapat jawab exam dengan tenang , ^^  ok lah . GTG .