m e m o r y
width: 250px; height: 850px;
about stuffs links home twitter


Aktif .
Saturday, May 18, 2013 | 10:00 AM | 0 comments

assalamualiakumm , 
nahh , i'm back . terasa nak jadi blogger yang aktif baliklah . hewheww ^^ sekarang , rasa macam twitter dah boring . so , tak ada benda nak buatt . layan bloglahh . perasan tak , blog skin dah tukar . hehe , kali yang ber-NUR sikit . yang sebelum background hitam je , rasa blog aku ni macam muram jee . now , better than before . =)
hmmm , pukul 12:44 pagi pada tarikh 19/5/2013 . hari ini birthday akishhh . happy birthday akish , may ALLAH bless you , stay cute and pretty . >< hadiah ? In Shaa Allah akanku bagii . ^^
pada saat ini , aku sedang melayan Glee Radio . pergh , gempak ahh suara diaorang . especially , ryder . OMG ! RYDER SO HOT . haha .gleek dah akuu . apa-apa pun semua actor glee handsome . actress aku suka marley . ergh , dahlah pandai menari . then , suara pula sedap telinga mendengar . Season 4 dah habis . nak tunggu season 5 keluarr . lambat lagii . tak mengapa , aku akan tetap menunggu .

Yuri makes her movie debut with a lead role in 'No Breathing'. oh my god . aku rasa mesti yuri suka gilaa . sebab dalam cerita tuh dia seorang perenang . yuri dahlah suka berenang ! hara-harap cerita tuh bestt . then , harap-harap cerita tuh keluar kat MALAYSIA . boleh aku layan cerita tu kat cinema .and , She’ll be acting with Lee Jong Suk and Seo In Guk. wuu , ahh , tak sabar aku nak tengokk . Yuri , do the best ! hwaiting !

kay , got to go . lagi pun dah mengantuk . byebye .