m e m o r y
width: 250px; height: 850px;
about stuffs links home twitter


Arghh , dance version !
Saturday, December 29, 2012 | 4:24 PM | 0 comments


Assalamualaikum ! annyeong . 
saya kembalii ~ muahahahaha ,  rindu tak ? rindu tak ? ecehh ~~ ni nak bagi tahu snsd ade keluat teaser dance ver. 2 days ago . lambatkan aku bagi tahuu , yelaa , internet saya lembab sebab tu tak update 2 days ago ~ hmm , apa apa pun , janji aku dapat update blog ni !!

nampak gambar kat atas ? tu  lah salah satu gamba dari teaser tu , nampak yang sebelah kiri tuh . tuh yuri , menari pakai spek kauu ~ cool + smart gilaaa ! cair aku tengok kakak aku sendiri ! erghh ! hmm , mehh aku kasi korang tengok video diaa ~


tuhh diaaa , dah tengok ? smart kannn . hmm ! comel gila jessica , yoona punn , kayy lah nk out , nak ke MUADZZAM SHAH , PAHANG , hantar angahh ~ kay byeee ^^